Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
Betaling
Du kan betale med ét af disse betalingskort:
Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Eurocard, Maestro, Visa Electron, JCB og
American Express.
Din betaling hæves, når vi har afsendt din bestilling.
Skader/mangler
Alle varer leveres for købers risiko. Køber er forpligtet til at
kontrollere varen for synlige skader/mangler. I tilfælde af skader/mangler skal det ved modtagelse påføres med håndskrift på fragtbrevet. GASTROPARTS ApS har ikke ansvar
for tab – herunder ved ødelagt produktion, for driftstab, avancetab eller andet indirekte tab, som følge af, at en leverance har vist sig at være mangelfuld. Mangler og fejl, som skyldes uhensigtsmæssige forhold under transport, håndtering og lagring uden for GASTROPARTS ApS ́s kontrol, GASTROPARTS ApS uvedkommende.
Force majeure
GASTROPARTS ApS er ikke ansvarlig for eventuelle overskridelser af leveringstider som følge af force, majeure, strejke, lockout, krig, ind og udførselsforbud, brand, forsinket levering af rettidigt bestilt materiale eller andre omstændigheder, hvorpå vi ikke har fuld indflydelse.
Forsinket betaling
Såfremt betaling ikke finder sted senest på forfaldstidspunktet, Tillægges et rykkergebyr samt morarenter med 2 % pr. påbegyndt måned, så lang tid betalingsforsinkelsen varer. Køberen er ikke berettiget til at tilbageholde betaling på grund af eventuelle modkrav, som GASTROPARTS ApS ikke har erkendt.
Returnering af varer og reservedele
Der ydes 14 dages fortrydelsesret, ved fortrydelse tilbagebetales hele det beløb, som kunden har betalt, inklusiv forretningens forsendelsesomkostninger m.m. Forbrugeren selv betaler egne forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af varen. Varerne skal leveres retur i original emballage og være nye, ubrugte og ubeskadigede. Vare fra fjernlager, bestillings vare, tætningslister, elektronik, printkort tages IKKE RETUR. Kopi af følgeseddel eller faktura skal være vedlagt.
Reklamationsret på fabrikationsfejl
GASTROPARTS ApS yder “12 måneders” reklamationsret på fabrikationsfejl.skal Skal reklameres inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter man har konstateret fejlen eller manglen. Reklamationsretten gælder ikke for Pærer, tætningslister, glas, filtre, pakninger. Eventuelle reservedele eller tilbehør der ønskes ombyttet under reklamation, skal returneres franco ( for købers regning )
Prisændringer
Der tages forbehold over for prisændringer, som vil kunne gives uden varsel, ligesom der tages forbehold overfor evt. fejl i denne prisliste.
Reklamationsbetingelser
Reklamation skal ske skriftligt til GASTROPARTS ApS på adressen, Håndværkervænget 19, 2670 Greve.
Reklamation gælder kun i tilfælde ved korrekt tilslutning. Reklamation bortfalder derimod ved Fejlagtig betjening, overbelastning eller andet misbrug – ukorrekt opstilling og tilslutning – ved udefrakommende påvirkninger som brand, lynnedslag, spændings- variationer, strømafbrydelse, manglende vandtryk, tilkalkning, vandskade, tilstoppet afløb.
Ansvarsfraskrivelse
GASTROPARTS ApS fraskriver sig ansvar for driftstab, tids tab, mistet avance, personskade, skade på ejendom og andre følgevirkninger efter driftsstop.
Fortrolighedspolitik
Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.